جذاب ترین مراحل بازی کال آف دیوتی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
12:1
شنبه 28 مرداد 1399

آموزش مراحل بازی Call Of Duty

مجموعه بازی های کال اف دیوتی (Call of Duty) یا ندای وظیفه بی تردید یکی از بهترین، محبوب ترین و موفق ترین بازی های ویدیویی در سبک اکشن و تیراندازی است که در سال های اخیر میلیون ها گیمر را به خود جذب کرده است. بازی کال اف دیوتی تا امروز نسخه های متفاوت و متعددی را عرضه کرده است که هر کدام پیشرفت های قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی خود داشته اند. از مهم ترین ویژگی های بازی های COD می توان به داستان های جذاب، تنوع بالا، گرافیک بالا، صداگذاری و افکت های عالی، شخصیت پردازی های مناسب، هوش مصنوعی عالی و … اشاره کرد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی کال اف دیوتی و بررسی مراحل خاطره انگیز و جذاب نسخه های مختلف این بازی پرداخته می شود.

مراحل خاطره انگیز و جذاب بازی کال اف دیوتی

گیمرهایی که از زمان عرضه اولین نسخه از بازی های Call of Duty هیجان و چالش های آن را تجربه کرده اند قطعا با تمام مراحل این بازی خاطره دارند. هر چند که هر کدام از نسخه های این بازی هیجان و چالش های خاص خود را دارند اما تعدادی از این مراحل شگفت انگیز بسیار خاطره انگیز هستند و تقریبا هیچ کدام از گیمرها آنها را فراموش نخواهند کرد. از جذاب ترین و شگفت انگیزترین مراحل بازی ندای وظیفه می تواند موارد زیر را عنوان نمود.

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  در Call of Duty 4: Modern Warfare

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  را می توان به جرات از جذاب ترین و خاطره انگیزترین مراحل بازی کال اف دیوتی دانست.  در این مرحله بازیکن در نقش کاپیتان پرایس برای یک ماموریت محرمانه انتخاب می شود که باید یکی از بزرگ ترین تروریست های جهان با نام عمران زاخایوف را از بین ببرد. نکته جالب بازی این است که گیمر فقط می تواند یک بار شلیک کند و با آن شلیک باید یک نفر کشته شود.

این شلیک نقش نجات دهنده دنیا را دارد. در این مرحله بازیکن تعقیب و گریزهای زیادی را تجربه می کند و با حریفان زیادی رو به رو می شود. بسیاری از گیمرها و منتقدان اعتقاد دارند که سال های زیادی لازم است تا نسخه های جدید بتوانند هیجان و لذت این مرحله را دوباره به گیمرها اعطا کنند.

مرحله Vorkuta در  Call of Duty: Black Ops

Vorkuta را می توان یکی از هیجان انگیزترین، لذتبخش ترین و منحصر به فردترین ماموریت ها در مجموعه بازی کال اف دیوتی دانست. بازیکن در این مرحله در یک زندان روسی به اسارت گرفته شده که بدترین محل برای یک سرباز آمریکایی در زمان جنگ است. بعد از آنکه در زندان شورش اتفاق می افتد، گیمر از تونل های زیر زمینی از زندان فرار می کند اما بعد از ورود به حیات بزرگ زندان با تعداد زیادی از سربازان مسلح مواجه می شود در حالی که هیچ سلاحی برای دفاع از خود در اختیار ندارد.

در نهایت بازیکن بعد از مشکلات زیاد با استفاده از یک موتور سیکلت و سپس قطار از دست سربازان روسی فرار می کند در حالی که هیچ کدام از دوستان خود را به همراه ندارد. این مرحله دارای یک پایان غم انگیز اما مهیج است به همین دلیل گیمرها از آن خاطره های زیادی دارند.

مرحله Turbulance  در Call of Duty: Modern Warfare 3

در مرحله Turbulance بازیکن نقش رئیس جمهور روسیه در بازی را ایفا می کند که در یک لحظه و به صورت ناگهانی مورد حمله تروریستی قرار می گیرد و منجر به سقوط هواپیما می شود. نکته جالب و خاطره انگیز این مرحله ضربه خوردن و به هوا پریدن کاراکتر رئیس جمهور است که در هوا معلق است. بعد از این مرحله بازی وارد جنگل می شود که طراحی بسیار خوبی دارد و از هیجان بالایی برخوردار است.

مراحل بازی کال اف دیوتی

مرحله Of Their Own Accord/Whisky Hotel  در Call of Duty Modern Warfare 2

داستان افرادی که جان خودشان را فدای نجات خاک کشور خود می کنند همیشه جذاب، دیدنی و شنیدنی است و یکی از بهترین مراحل بازی کال اف دیوتی می باشد. در این مرحله از بازی ندای وظیفه و بعد از پاکسازی غرب، ویرجینا رامیرز به همراه همکاران خود وارد عملیات نجات واشنگتن دی می شوند. در این مرحله سربازان روسی قصد دارند که کاخ ریاست جمهوری را به تصرف خود در بیاورند.

جنگ ها و مبارزات این مرحله جذابیت و هیجان بسیار زیادی دارد و موسیقی و صداگذاری بازی نیز حس و حالی حماسه وار و میهن پرستی به گیمرها القا می کند. بازیکن در این مرحله نقش تعیین کننده ای در تاریخ آمریکا دارد و باید تلاشش را به کار گیرد که برنده مبارزه ها باشد.

مرحله The Battle of Pointe du Hoc در Call of Duty 2

اگرچه این مرحله قدیمی بوده و از نسخه های ابتدایی بازی کال اف دیوتی است  و بیش از دو دهه از عرضه آن گذشته است اما به هیچ عنوان نمی توان از هیجان و لذت آن چشم پوشی کرد. در این مرحله بازیکن می تواند از نزدیک در ساحل نرماندی ایستاده و نبرد آن را از نزدیک مشاهده کند. این مرحله به قدری جذابیت و هیجان دارد که عاشقان سینما آن را با فیلم سینمایی “نجات سرباز رایان” مقایسه می کنند.

مرحله Time and Fate  در Call of Duty: Black Ops 2

جذابیت اصلی مرحله Time and Fate این است که زمان و سرنوشت بازیکن در دستان خودش قرار دارد. در این مرحله بازیکن در نقش رائول مندز با در دست داشتن یک سلاح سرد بزرگ برای نجات خواهر خودش از دست کاراکتری به نام فرانک وودز تلاش زیادی می کند. بازیکن در این مرحله از بازی با شخصی بد و منفی بازی همقدم می شود و با قدم های سست خودش برای نجات خانواده خودش تلاش مضاعفی می کند. این مرحله هنوز هم برای بسیاری از گیمرها از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و یکی از مراحل برتر این مجموعه بازی است.

مرحله  Victor Charlie در Call of Duty Black Ops

این مرحله از بازی ندای وظیفه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این ماموریت شباهت بسیار زیادی به فیلم های قدیمی رامبو دارد. اگرچه این بازی داستان جالبی ندارد اما جلوه های ویژه آن هیجان و جذابیت بالایی دارد. هلیکوپتر در جنگل سقوط می کند و سپس گیمر از اردوگاه های ویتنام عبور می کند و به مبارزه با حریفان می پردازد. این مرحله هیچوقت برای گیمرها کهنه و کسل کننده نمی شود و همچنان یکی از مراحل محبوب بازی کال اف دیوتی به شمار می رود.

مرحله جذاب بازی کال اف دیوتی

مرحله Hunter Killer در  Call of Duty: Modern Warfare 3

Hunter Killer در واقع به عنوان هدف اصلی در تمام جنگ های بازی کال اف دیوتی شناخته می شود و هیچ وقت تکراری و خسته کننده نمی شود. گیمرها هیچ وقت نباید این مرحله را به راحتی هدر بدهند و از هیجان آن بگذرند. در این مرحله بازیکن بعد از یک ماموریت سریع به ماموریت دیگری اعزام می شود که بعد از آنکه مسافتی طولانی را شنا کرد، از تونل های مختلف عبور کرد و جنازه مردم عادی را مشاهده کرد به بندر نیویورک می رسد.

در این مرحله شهر بازی زیر بارانی از بمب است اما گیمر وظیفه دارد که ماموریت خودش را به اتمام برساند. گیمر باید کدهای شلیک را به دست بیاورد و سپس آنها را اجرا کند و با استفاده از قایق از محل فرار کند. ماموریت بازیکن با انفجار بمب ها به اتمام می رسد. طرفداران بازی کال اف دیوتی  به هیچ عنوان نمی توانند مرحله Hunter Killer را از یاد ببرند.

مرحله No Russian در  Call of Duty Modern Warfare 2

در این مرحله گیمر در نقش یک مامور مخفی CIA در بازی کال اف دیوتی و با یک تروریست مشهور در یک فرودگاه همراه می شود که قصد دارند جنگ جهانی سوم را شروع کنند. در این مرحله قتل و کشتار مردم به شکل بی رحمانه ای اتفاق می افتد و انسان های بی گناه قربانی جاه طلبی و زیاده خواهی ابرقدرت های جهانی می شوند. بازی به گونه ای پیش می رود که حتی اگر گیمر اقدام به شلیک نکند باز هم شاهد کشتار و قتل های بی رحمانه خواهد بود. در این مرحله حتی گیمر هم قربانی قدرت طلبی و جنگ افروزی ها می شود به همین دلیل از جذابیت بالایی برای بازیکنان برخوردار است.

مرحله Cliffhanger  در Call of Duty: Modern Warfare 2

مرحله Cliffhanger به معنای واقعی کلمه هیجان را به کاربران القا می کند. مخفی کاری، تیراندازی، تعقیب و گریز و … از مهم ترین اتفاقات این مرحله هستند. این مرحله با بالارفتن از صخره شروع می شود که بازیکن به علت حرکت هواپیماها از صخره آویزان می شود و با گوش دادن به دستوران فرمانده از این مشکل رهایی پیدا می کند. پایان بازی نیز همانند شروع بازی از هیجان بسیار زیادی برخوردار است و گیمرها را به وجد می آورد. در نهایت بازیکنان با استفاده از تجهیزاتی مانند سلاح، موتور و … می تواند برنده بازی باشد و این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مرحله هیجانی کال اف دیوتی

بهترین نسخه بازی کال اف دیوتی

اگرچه تا امروز بیش از ۱۵ نسخه از مجموعه بازی های COD روانه بازارهای جهانی شده و گیمرهای متعددی از سراسر جهان را سرگرم کرده است اما هیچ کدام از این نسخه ها نتوانستند که موفقیت Call of Duty 4: Modern Warfare  را تکرار کنند. بازی کال اف دیوتی چه در بخش تک نفره و چه در بخش چند نفره توانست موفقیت های منحصر به فردی کسب کند و بالاترین نمره ها را از منتقدان دریافت کند.

این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست منبع الهام صداها بازی دیگر شود. این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست حتی سرسخت ترین، ظالم ترین و مخالف ترین منتقدان بازی را به لبخند رضایت وادار کند. داستان شگفت انگیز، گرافیک بی نظیر، شخصیت پردازی استثنایی، مراحل مختلف و متنوع، گیم پلی و گان پلی حیرت آور و … همگی از ویژگی های و نقاط قوت بارز این بازی هستند که هنوز هم هیچ نسخه ای نتوانسته موفقیت های آن را تکرار کند .

خرید پول بازی کال اف دیوتی ارزان

برای رشد و پیشرفت در بازی call of duty شما باید سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سکه بازی کال اف دیوتی شما می توانید به فروشگاه اینترنتی خرید جم بازی ایران موجو مراحعه کنید. این فروشگاه در حوزه فروش جم ارزان فعالیت دارد شما می توانید با خرید پول بازی از این فروشگاه یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

منبع

:https://iranmojo.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81

-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 90
بازدید : 90

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر